Thursday 2 September 2010

Jävla reccar!

Att skriva att jag blir tokig räcker nog inte, finns inte ord för vad jag fantiserar om i mitt huvud. Många av scenarierna slutar med att polisen kommer och hämtar mig... allt jag vill ha är lite tyst och skönt, efter en helt jävla förbannat dålig dag.

Lagade mat åt mig och Prase, såg på Grey's, powerwalk och mer Grey's. Fick SMS från Vickan och frågade om jag kunde åka ut och trimma Lillen på fredag, vet inte om det sommartjocka hästen eller jag har så mycket kondis för det just nu... men ska bli skönt att hoppa upp i sadeln igen efter 3 månaders uppehåll, och det blir en intensiv månad innan min knäoperation, i november blir det nog mest bara skritten och longering som jag kan bidra med. Ska försöka övertala Emma om att jag ska med och henne och Nisse på tävling om 2 veckor... om jag inte är hemma hos pappsen i GBG?

Dagens I-landsfrågor:
Pluggat idag? Tja, jag var ju typ i skolan ett litet tag...
Utgång imorgon torsdag? Inte en chans med alla reccar! 
Men på fredag? Nope, börjar 7 på IKEA dagen efter, och vem har inte cykel?  
Lördagspary på Bullit? Pank som en kyrkråtta, inget annat än billig nationsöl a lá 19 kr gäller fram tills jul.
Brunch på söndag då? NEJ! Jag ska plugga rest-kemi.

Jippie vad rolig jag känner mig... som värsta gamla kärringen. 

No comments:

Post a Comment