Friday 3 September 2010

tack Viktoria!

Vill passa på att tacka min hästägare, Vickan, som har gömt hoppgjorden och tvingade mig att rida i dressyrsadel. Kanske helt oväsentlig information för många av er, men gör en enorm skillnad för mig. Iaf så kommer jag ha värsta feta blåmärkena på insidan låren imorgon, jag lovar, Lillen blev trimmad! Travarbeten, galopp, mycket lösgörande och basic stuff för att friska upp minnen från vilan. Kände att mitt knä inte riktigt höll hela vägen idag, och vet att jag mår bättre i hoppsadeln. Det tar vi nästa vecka.

Jag ska ju jobba imorgon, så ska in i duschen och sen i säng, men tycker att ni antingen ska ut på Värmlands, ÖG; Snerkes eller Kalmars om ni vill danska, älskade Upland har storpub/Jazzbaren, bästa drinkarna i stan! VG har gårdsfest, räknas kanske som klubb/bar? Gå dit och prova! Längst öppettider (till 02) ha Snerkes och Kalmar.

- Over and Out

No comments:

Post a Comment