Wednesday 22 September 2010

När timmarna inte finns

Just nu så finns inte det tillräckligt många timmar, allt tar slut så fort och jag hinner inte med, har legat back en halvtimma hela dagen, och jag tror att det beror på att jag inte längre hör väckarklockan ringa varje morgon. Jag har alltid vaknat av att den har vibrerat innan själva alarmet kommer, men inte längre ( läs: inte sen den sista augusti), och imorse svor jag över idioten som spelade superhög musik vid sju.. det var visst jag..

Varit på Kåren, lunch med moster, pratat med barn i Engelska parken, gått i högklackat i 7 timmar och sitter nu i Biblioteket på Eko, har Faculty Club- grej vid 5, sen te och skriva rapporter och planerar att vara i säng runt 02.00 och upp igen vid halv sju... Mitt privatliv suger inte alls... 

Både Norrlands, VG och GH har klubb ikväll, på en onsdag! Bara liiite sugen på att gå dit, men vet precis hur det slutar så ska be någon låsa in mig på rummet. =(

No comments:

Post a Comment