Monday 20 September 2010

fy faan för vissa saker....

jag buffrar för att eventuellt flytta tillbaka till Irland om SD får utrymmer för sin politik, och jag vet att alla får tycka vad de vill, men samtidigt så känner jag att diktatur inte är en så dum ide ibland... men vad vet jag, är ju blå och tror på Fredrik Reinfeldt, och hans politik, men blir riktigt besviken om någon av alliansen (och de rödgröna) någonsin kommer att vika för SD för att få majoritet. Då är slaget förlorat.

För SD blir det största vågpartiet, större än V och KD, och har så mycket att kunna förhandla om. Rödgröna och Alliansen är så olika i sin politik och jag trivs inte med den möjligheten att Jimmy Åkesson kan flippa över så att rött kan få igenom saker som Alliansen har jobbat fyra år med att kunna förbättra för oss.

Ska bli riktigt spännande att se hur saker blir.... 

No comments:

Post a Comment