Friday 3 September 2010

använd portalen då!

det första våran nya lärare dukade in i våra huvuden i måndags var att på Studentportalen skulle han skriva ut allt, och jag tänkte att det var sweet, för IBG/EBC var inte så snabba med det. Lusläser portalen innan jag går ut i regnet och vinden, Jan sa att fredagens lektion ev skulle va inställd, så kollar ifall att. Kommer till Ekonomikum, sitter det då inte en lappjävel på dörren om att det är inställt! Ligger en lite upg utanför dörren som vi kan ta, och en lapp bredvid 'om papperna ta slut kommer den komma upp på studentportalen senast 16.00 idag', vem blir inte totalt vansinnig! Jag hade kunnat legat kvar i min sköna säng i väntan på att åka till stallet och mysa med pållen, hjälpt Prase att möblera om, fönstershoppat eller nått annat oväsentligt. Prase är för er som inte vet Nathalie en våning upp, hon är min lilla gris =)    

No comments:

Post a Comment