Tuesday 31 August 2010

jag jobbar för att inte tänka

okej, så är det, jag jobbar för att fylla ut alla dagar, för det räcker ju inte med att läsa 45 hp, man ska jobbar 30% på det... nää, jag gillar att jobba och jag har fått ett av världens bästa jobb, håller på att läser verksamhetsberättelsen och budgeten just nu, så blev lite rädd där ett tag, förra PL hade 50% och jag 30%, så jag kommer nog inte hinna med lika mycket, men jag vill! Vet hur jag vill ha det, och det bästa är att man själv var SA förra året, så jag vet de vill ha. Gör det mycket värre, eller hur?

På geo'n idag var det populationsgeografi som gällde, CDR, IMR, MMR, u name it, we did it! Det var inte värdens bäst spenderade 3 timmar, men tror att det kommer på tentan, så lär dig! På SKB i går fick jag en mini-crush på min lärare, han är så bra! Helt fantastisk! Han fick mig att känna att centralsydslaviska språk var en piece of cake! Känner att jag har använt överdrivet mycket utropstecken för att vara mig. Imorgon står mer Demografiska ekvationer & transitioner på schemat, =/    
Ekomomikum börjar växa på mig, trodde inte att jag skulle gilla det efter att ha softat runt på EBC, men mirakel händer, tror inte att jag skulle våga mig dit i mjukbrallor, så jag är faktiskt riktigt proper klädd dessa dagar, får se hur länge det håller...  oki, ska läsa vidare, D poppar popcorn, nomnom, kanske en nattmacka?

2 comments:

  1. Jag tror det behövs lite mysbraller på ett ställe som heter "ekonomikum". Det låter på tok för seriöst

    ReplyDelete
  2. tsss, jag tror inte du heller skulle våga dig dit med mjösbrallor, inte när jurist-tjejerna kommer i skräddarsydda kostymer till seminariet... =D

    ReplyDelete