Sunday 12 September 2010

Har haft fullt upp..

Ja, det är väll bara förnamnet, jag har haft skitmycket att gör de sista dagarna. I fredags så var jag så stressad att inte ens kunde njuta av att det var fredag, och provade det gamla beprövade knepet att hinka öl, och inte ens det hjälpe. Sophie fyllde 24 i fredags, så det börjades på Värmlands, men diverse olika mål uppsatta :) Slutade på Max vid 3 och en vända inne på BJ mellan det oxå.
Träffade underbara J & H inne på Värmlands, 'Gula Tröjan' och mini-tysken. En sjukt bra kväll som inte slutade som vi hade trott, men gör det någonsin det?!

Lördag o Kulturnatt, och jag hittade min nya kärlek! En riktig NCIS-keps! Philip jobbade med dem när han var i Afrika och jag gav honom ett par oanständiga förslag bara för att få den kepsen... Min absoluta favoritserie i alla lägen, det finns ingen bättre än Gibbs! Löve.

Söndag: stallet tidigt, iväg med Emma o Nisse för att tävla, pussade på Lillen och sen tuffade vi iväg. Gick riktigt bra, hästen har inte tävlat på fyra år och Emma red bra. Underlaget och allt runt omkring var på minussidan, men man kan inte få allt. Har nu vart iväg med moster och sett 'I rymden finns inga känslor'. Se det! Fantastisk och helt underbar! Bill Skarsgård gör den autistiska killen suverän, väl värt 95 kr.

Prase och Lenny hos Philip

Åker till Öland om 8 timmar med Geo'n. Vet inte hur det kommer vara där nere, datorn följer inte med. Så jag anar att ni får en en uppdatering på fredag.

- Over and out

No comments:

Post a Comment