Wednesday 29 September 2010

nästan tillbaka där jag började

Hej!

Okej, så nu har jag mer eller minder dragit mig upp ur det där hålet jag trillade ner i förra veckan. Btw så var det inte ett dugg roligt att ligga där nere igen, även om jag bara tittade ner i dammen i jämförelse med i våras. Allt har verkligen gått emot mig sista tiden och då blir det lätt lite höstdeppigt. Men nu har vi skärpt till oss (= min hjärna och mina fötter) kroppen säger fortfarande fuck off! och är snorig, halvfebrig och trött. Bara att ignorera.
Sitteri den lilla datasalen mellan hus 16, 7 och Ihresalen i Engelska parken. Skulle ta mellan 4-10 dagar innan jag kunde få min datorsladd, ingen ström till BOB's vikareie, och BOB är fortfarande hos farbror doktor Fredrik.

Lunch med Prase och två små nya arabiskaelever, ska tydligen med på deras pubrunda imorgon, får se hur det går... Ansiktshår var tydligen temat!  

3 comments:

  1. "snorig, halvfebrig och trött. Bara att ignorera." så jävla skön attityd :D Hoppas du kommer på benen från förkylningen och upp ur den jävla dammen med dunder och brak så hösten blir rolig!

    ReplyDelete
  2. haha, tack grynet. Hur går allt? Tror på att hösten kommer bli awesom! :D puss!

    ReplyDelete
  3. Min höst är mysig, pluggar och rider på veckorna och träffar Erik hela helgerna :) Hoppas din höst blir awesom trots att du pajat knät igen :/

    ReplyDelete