Saturday 18 September 2010

jag är sjuk =(

Att säga att jag är lite förkyld är räcker inte, det är den typen av sjukan man vill att någon ska ta hand om en och serva varm choklad och mackor, byta film åt en, springa till ica för B&J och tala om för en att man är snygg med en röd näsa och rinnande ögon. Trodde jag skulle kunna släpa mig upp till skolan för att göra lite SKB, men det kan jag ju glömma.

Kom hem från Öland på torsdags kväll. Vi har hajkat runt på Alvaret i tre dag med spöregn, då blir man sjuk. Det kommer bilder där ifrån om någon dag, orkar inte just nu. Men kontentan av resan var att hela klassen blev mycket mer sammansvetsad och vi fick en bra inblick i ö-geografi och Ölands speciella geologi. Tänk er 38 elever som hoppar runt med ryggsäckar på en blåsig och regnig kalkstensklippa.    

Mitt rum är  kaos, vågar inte ens öppna dörren så att Daniel kan se hur stökigt jag har det, skäms! Det behöver också saneras sen, är som i Otrivin - reklamen, rummet fullt med papper... Jaja, mera Alvedon.

No comments:

Post a Comment