Thursday 2 September 2010

I ain't the sharpest tool in the shed..

Vill börja med att be om ursäkt till mina grannar, jag kunde inte hitta en hammare, så jag tog en gryta....

Har fått ihop min hylla som brakade ihop här i i går eller förgår, who knows vilken dag det var.. I alla fall så sitter den ihop nu, och med ett hemmagjort spännband! 1 x väskrem + 1 x balsnöre = bra! Litar inte en sekund till på den billiga skiten från IKEA håller, och jag har böcker på minst en 60 kilo som står i den. Men skyller på att den blev trasig i flytten och inte att mina Bio-böcker på 5 kilo styck orsakade kollapsen..

Det är en till sak som jag inte förstår, vi som läser natur&teknik har de fetaste jäkla böckerna, och tur om de kommer i en behändig storlek. Jag tycker att en 40-kilos tyngd på gymmet är lätt i jämförelse med ryggsäcken till skolan.
Torsdag idag, så för de som är ute idag var det först ärtor & punch på Uplands (om man gillar den äckliga soppan så grundar den bra, så gör även punchen...) sen är det Småland eller Stocken som gäller, skulle nog prova på Smålands nya torsdagsklubb, 'Club new kid', och funkar inte det så vet alla att Stocken på en torsdag garanterar en fin bakfylla på fredagsmorgonen och kanske ett nytt ansikte i sängen.   

No comments:

Post a Comment