Monday 20 September 2010

My baby is found!

Hittade min mobil!!! Triviala I-lands problem igen... Låg bredvid min (mosters) dator under frukostens rostade macka... hum...

Fick torka rent den från bacon-ost och den är nu så ny som en gammal röten SonyEricsson kan bli. Men jag överlever inte utan den! Pratade kontinentalplattor och ozonlager på Geo idag och det var helt riktigt roligt! Den kursen växer mer och mer på mig, tror kanske att jag klarar tentan om 4 veckor. På SKB kom jag lika oförberedd som vanligt, orkade verkligen inte plugga i helgen när jag mådde som en gallsjuk kanin. Fick öva på skit konjungationer och verbböjning. Mer glosträning behövs! Bara så du vet, jag skriver det här för att peppa mig själv, motivationen e i bott.

Var ute till Storvreta och moster, fick mat i magen, satt som en kista, det enda näringsrika som har kommit ner i den på hela dagen förutom 2 rostade mackor. Behövligt. Fick med mig mat därifrån som håller en normal människa mätt i två dagar, en student i 3 veckor...

Not to self: skaffa skärp, nästa gång är det inte en person man känner i trapphuset när man tappar byxorna..

- over and out

No comments:

Post a Comment