Tuesday 7 September 2010

En trött liten kontorsråtta

Jaha, då är man hemma. I kväll också. Skolan är inne på sin andra vecka och det känns redan som rutin. Som att cykla, har man lärt sig det en gång så sitter det. Har precis hoppat ur duschen efter en kväll i stallet, missade tyvärr precis Emma, så fick rida med ponnybarnen i dag. Lillen var fin, jobbade mycket med rakheten, hans bogar är som gelé och det känns som att sitta på en en sådan där godisorm man åt när man var liten.

Var på Eko på morgonen, pratade om essäerna som vi tydligen (?) hade fått hela helgen att skriva som jag slängde ihop i går natt vi halv två... Men den blev bra! Trött som en gris i morse, men det hör inte hit. Har suttit på kåren mest hela dagen, mailat, planerat, fått lite utbrott, fikat (en av de absolut bästa kladdkakorna jag har ätit!) , sprungit upp och ner för trappor, lyssnat på möten och pratat politik över ett glad vatten. Så nu är jag trött, ska upp och få lite TLC av Prase och Sandra, kanske dö i någons säng och inte behöva vakna när klockan ringer vid halv sex imorgon bitti igen... Pallar inte att ens tänka tanken att gå ner till Snerkes...


En liten bild på hur mitt kontor ser ut, btw så sitter jag i Bubblan = jag har soffan! :)

No comments:

Post a Comment