Saturday 25 September 2010

Trött, tröttare. tröttast

Har sovit hos Prase för att jag orkade inte gå ner en trappa för att sova i min egna säng, vissa dagar orkar man bara inte det.

Fick mail från min SKB lärare om första hemtentan av fyra och två tentor som ska vara inne nästa måndag, kändes helt okej tills jag öppnade filen och såg allt som skulle skrivas, det är väll inte så svårt egentligen  när man väl har börjat, men jag är ju så dålig på sånt!
Åt mat på Uplands igår, missade att det var Riksäpplet, så satt på Svantes. Satt lite längre än vad vi hade planerat, och kvällen blev definitivt inte som vi trodde, blir den någonsin det? Till den negativa förändringen.
Planen för dagen är mer alvedon, mera te och en tripp till Ekonomikum, måste ha tag på lite referenslitteratur och en dator. Min sladd (!) har brunnit, så bye bye dator tills jag har köpt en ny, vilket kan ta ett tag med min ekonomi. Har mac-nappat en Mac just nu, lovely stuff.

No comments:

Post a Comment