Tuesday 19 October 2010

Sömnplan - limited edition for w 42

Jag har inrättat en sömnplan för den här veckan, det är tenta-plugg som gäller och igår när jag kollade på klockan så var hon 03.23... dax att sova då? Upp igen vid nio, till skolan, seminarium i GIS, awesome kul!

Hem för en snabb lunch och mental powernap i 30 minuter innan jag varpå Kåren en timme, var så sjukt kallt inne på kontoret (skrubben), att jag inte pallade mer, fingrarna stelnade till... 
Skrubben är btw ett rum på nedervåningen, med ett stort fönster, inget element och med stenväggar och marmorgolv, det är typ som mitt gamla rum på flygeln, askallt. Har blivit utkastad från bubblan :(  

Åkte ut till KRIS för att hälsa på moster som ska var där i 6 veckor o styra upp saker, träffade ett helt gäng med söta pojkar  ;)
Tillbaka till stan för en snabb fika, blöt som en dränkt katt, till Faculty Club för möte, stannade bara en timme, jag orkade bara inte.. Skulle hellre ha jobbat med Arash på nationen, men är lite tvungen att gå på de där mötena, antar att så är livet, men det är kul oxå...
Dagen är inte slut än och jag vill bara in i duschen och sen i säng, ska skriva sammanfattning till Ellinore om Kulturgeografi inför tentan, och har fortfarande inte gjort det där om migrationsgeografi... imorgon kanske?   

Och har inte gjort en enda sida i SKB under de sista 10 dagarna.... mitt huvud är så fullt just nu, och schemat blir inte bättre ju längre in på veckan jag kommer...    

Är så tröt, så tröt.. bild från i somras, under Uplands Festival of Love, tror jag.. Det var oxå helgen med Hoffmaestro-maraton... mycket kul och mycket mycket. Sommaren -10 var väldigt speciell... =D 

No comments:

Post a Comment