Friday 22 October 2010

Fantastiska människor!

Idag (och hela vecka) har det varit en sådan där dag som har gått i ett, att jag pluggar till en 22,5 hp tenta hjälper lixom inte...uppe vi åtta, satt med demografiuppgifter och försökte räkna lite på det och kartprognoser... känner mig riktigt körd i botten på kultur/demografi/ekonomisk geografi, den fysiska och naturgeo'n är riktig kul och det sitter. Har inte ens börjat tittat på SKB som kommer nästa fredag, Geo på onsdag.. humm....

Har laddat upp lite kort på facebook från igår (haflan med OP) och i somras, vilka underbara människor som finns i min värld! Det finns några som blixtrar förbi och lämnar avtryck, andra som jag tyvärr inte träffas så ofta som jag vill och så finns det de, dom som gör att jag kan ta mig igenom dag för dag. Jag skulle ljuga om jag inte se att utan en viss flicka så skulle jag nog inte orka gå upp ibland på morgonen, för alla behöver ha en soulmate, och mer än ofta så finner man inte den i partner, utan Prase är min Turk, och en eventuell Carla ska veta vad han ger sig in på. 


En blond och en brun

 

No comments:

Post a Comment