Thursday 28 October 2010

Ja vet int ja...

nu är jag på samma skitspår som jag var förra senvintern/våren. Sover crazy timmar och låser in mig på mitt rum. Jag ska ha ett långt talk med min mormor imorgon efter tentan. Hon är pensionerad mentalvårdare, nått klokt borde hon ha att säga.

På tal om tenta, har en 7.5 imorgon vid 8, och jag är allt annat än förberedd. Har pluggat som en idiot till den 15 hp jag hade i onsdags och har bara läst SKB idag, en ynka 9 timmar har jag klämt i mig verbformer o annat, och det räcker inte på långa vägar! Har inte negativa tankar, men jag Vet att jag kommer att kugga på den, och faktiskt så kan jag stå för det, hur konstigt det än låter och hur nervös jag kommer va. Det är inte okej, men jag ska skriva och få se hur långt det kommer.. Så länge jag håller mig flytande på mitt huvudämne kan det andra hänga lite löst för ett par veckor...

3 comments:

  1. Du är starkare än någon annan jag känner. Du fixar det! Kärlek!

    ReplyDelete
  2. Det är faktiskt ok att kugga på en mindre tenta om man två dagar tidigare skrivit en 15 p tenta. Det är omänskligt mycket plugg för att klara båda! Men jag hoppas att det går bra ändå, och det gör det nog bara för att det är du :) Puss

    ReplyDelete
  3. tack flickor! Hoppas ni vet att jag älskar er!

    ReplyDelete