Tuesday 4 January 2011

whoopi yay!

I'm alive! nästan... det har varit en tuff influensa-vecka, men är nu halt feberfri, dock inte snorsäker och hostar som en storrökare med lungcanser. Mysigt. Har försökt plugga idag ( asså inte nån ting, inte en chans att det gick, somnade när jag öppnade boken...) och har köpt en ny stalljacka, inne på Cubus. Inte där jag trodde att jag skulle hitta något, men de hade rea på alla deras vinterjackor och hittade en passande för stallet.

Var ute hos Lillen för en timme sen, kallt och massa massa snö, finns två ridhus, men Vickan har inget ridhuskort, kan göra en galen! Ska ha Enya på torsdag & fredag och kloka Emma har ett, då blir det soft underlag och fyra väggar och tak. Hade en jättemysko dröm i natt, och blev så ledsen när jag vakande och den inte var sann :'(   Rozita, Timo, och Lancelot stod i samma stall, som var de två boxarna bredvid slaktstugan i Silltorp. Det var bara en så fin dröm. Tyvärr så kommer aldrig just de tre komma tillbaka, men hästar kommer och hästar går. Synd bara att man inte kan bestämma själv över vissa saker. Ska nu dra med Prase till ICA för att handla åt mig, har varit borta i mer än två veckor, tomt tomt i kylen.  

No comments:

Post a Comment