Wednesday 26 January 2011

det blev onsdag denna veckan osså

jaha, då sitter man här, mätt i magen av sushi med moster & Fredrik. Tror att sushi ger den bästa bukfyllan, täpper till locket gott i magen och håller det jämt och fint i flera timmar. M&F löste också några av mina stora problem, blev förbjuden att söka jobb, samtidigt som jag inte har en inkomst just nu. 'Det löser sig' är veckans quote. 
Sa ju upp arvoderingen på kåren (men jobbar lite strötimmar) så jag kan koncentrera mig full på skolan. Har fortfarande inte CSN, vilket kommer tidigast i mars om jag har tur. Har även fått ett först återbetalningsbrev av den dumma nämden, för tydligen går det inte att plugga utan CSN, vilket jag har gjort i en termin, så det måste betyda att jag inte pluggar alls. Jepp, så är det. Grrr... om de bråkar bussar jag Fatma på dem =)

Mår fortfarande inte bra i kroppen, har köpt mer vitaminer, dricker hostmedicin och försöker hålla mig varm hela tiden. Idag också har jag varit på Akis och sjukgymnasten. Har stått på ett löpband för första gången på ett år och hon tyckte jag hade en ganska fin kondis för en fetblek student som har tappat massa i muskelmassa och gainat det i mjukt bomull runt midjan. 40 min stod jag på den, och hade jag inte varit så jävla envis som jag är så hade jag gett upp mycket fortare. Från halvt elitidrottare till slapp av de slappast soffpotatis på ett år. Skäms på mig!

'nattmackan' innan sova, är exotisk smak på brustabletterna, smakar som Fanta! 
 

No comments:

Post a Comment