Monday 24 January 2011

Vaffö?

VARFÖR har UU det sämsta biblioteket av alla Uni i Sverige? Alla böcker jag behöver till uppsatsen måste fjärrlånas från Lund, Ume eller GBG. Pain in my ass! Man tycker ju Geobiblioteket borde ha en del, men inte på det jag vill ha, och antar att det är tacken för att man väljer ett ämne där det inte finns någon skrivet om. Det där om att göra nya stigar låter bra, men faan vad jobbigt det är.... 

På allt börjar jag blir dålig igen, har suttit och hostat halsen av mig på Ekonomikum. Tur att man sitter på 4e våningen, nobody hears you scream there...
Har fått tag på ganska okej litteratur, många av böckerna nämner det bara, men ska se till att när jag är klar så ska alla veta om NAO  =D  Har också mailat SMHI, några kommuner på Östsidan av det avlånga landet och försöker få ner ner mina tankar på papper, lättare sagt än gjort.

No comments:

Post a Comment