Monday 31 January 2011

Koh Phangan

Aaaaaaaaaa, är så mätt! Vi arvoderade för ESMerlada var ute och fick mat, och jag som numera lever på fil och flingor blev överlycklig! Beställde in deras köttspett från grillen, fabulos! Perfekt grillat kött, lite rosa i mitten, saftigt och mjuk. Grillad lök, vitlöksås, champinjoner, ris, sallad. Banansplit till efterrätt... Rullade ut därifrån vid nio tillsammans med Elsa. Tur att det var nerförsbacke hem och inte så långt :)
Prase hade kommit hem från London när jag kom hem, det gillar vi! Måste erkänna att jag inte har saknat henne så, (vi börjar bli bra på att ta breaks från varandra, var kaos i somras..)  men det beror nog mer på att jag har varit upptagen med att ha varit i Storvreta och legat döende i sängen med hostattacker som ar dödliga. Usch. =( 

Har sagt att jag måste bli frisk denna veckan, för att kunna va frisk när jag åker till Ana och pappa. Party the Balkan-style!

No comments:

Post a Comment