Tuesday 18 January 2011

Snooz

Hjälp, orkar inte med mig själv! Är så sjukt trött och har ton med saker att göra, blir lite rädd när jag läser min 'att göra lista'. Scary shit. Iaf började B-uppsatsen idag, ska hitta på ngt bra att skriva om denna veckan, har ni någon ide??! Allt välkomnas. Om ni inte visste det, så är vi 4 pers som ska skriva uppsatsen, värsta lilla miniklassen. Vi sitter i Arpi-rummet eller i professorernas kök. =)

Har varit i stallet flera dagar i rad, Prase säger att jag ser lycklig ut, och tror det stämmer. Känner mig mer tillfreds med mig själv, och har fått cravings efter Irland igen, något som verkar komma mycket mer ofta den sista tiden, vilket jag tycker är läskigt, för om jag får ett till meltdown i vår ska jag nog ärligt fundera på om jag inte ska åka tillbaka. This girl needs to be kept happy.
Man märker också att våren börjar så sakta komma, har hört från personer som jag inte har hört från på evigheter, vart har ni varit i vinter?! Folk kommer ut från deras kokonger och börjar leva igen. Det bara är så ;)  

No comments:

Post a Comment