Wednesday 10 November 2010

Mr Sandman dosn't work

Efter att ha legat vaken i nästan tre timmar och inte kunnat somnat, fast jag har läst om arsenik i grundvatten och dödliga vattenburna sjukdomar, så känner jag att det här inte är roligt längre. Värsta är att nästan varje natt är så här, somnar runt tre, upp vid åtta och hemma vid åtta igen, lagar mat, pluggar lite till och sen ligger och räknar får tills jag blir tokig. Fast just nu håller kommunen på att plogar utanför för fönstret, så sömnbristen är lättförklarlig, diggar inte att bo på nedersta våningen.

Min roomie blev btw val som 2Q för näst år idag på landskap. Najs. Nää, sätta på lite musik och försöka somna till det istället.
Åh, måste bara berätta att vi hade värsta lekstugan på lektionen idag, Hans och han som jag aldrig kan komma ihåg namnet på, satt i ena hörnet och jag och Josefin i det andra. Det var sandlåda-nivå på våra konversationer och slag under bältet. Alla andra var borta och det kommer att ha fina saker att sudda bort på tavlan i H333  x)   

No comments:

Post a Comment