Tuesday 16 November 2010

är du inte snäll ska jag snora på dig

usch.. böjar bli sådär nice förkyld som man bara kan vara på vintern, jag skyller på Daniel. Haft några timmar kvartärgeologi, pendlat mellan Eko och Geocentrum, förfrusit fingrarna för jag glömde mina vantar och är nu äntligen hemma för en snabb lunch innan jag ska iväg till kåren och göra lite nytta. Livet går lite i ett nu och har (igen) mycket att göra. Men är inte det tanken? Att man ska fylla dagarna med en del vad man gillar, en del måsten och en del oplanerade saker? Skolan täcker lite av alla tre delar, speciellt den oplanerad delen, saker och ting tar längre tid än vad man tror och är definitivt inte inskrivna i min kalender, men gillart.  

1 comment:

  1. Livet som student har en förmåga att fylla både planerad och oplanerad tid :) på gott och ont...

    ReplyDelete