Friday 5 November 2010

Fredag!

JA! Idag är det fredag, helgen kommer och jag har mer än mest att göra! Woppi woho! Närå, det är inte så farligt, bara fullt schema. Min tavla är fortfarande inte uppe och jag tror inte en kommer att komma upp den närmaste tiden..  

Ska till kåren om en halvtimme eller så och städa kontoret, det behövs verkligen... jag vet inte vad jag gör, det blir alltid så skitig. Efter det blir det stallet och kvällsjour, ska mysa med Lillen och pussa mule.

Dagens problem:
Har pratat med SU, troligtvis blir det att jag hoppar in där efter nyår, men bor kvar i Uppsala. Kan räkna till mig det jag har läst den här terminen och gör 2 terminer där, (+ Nigeriaresan) och sen kör 30 hp på UU och sen examensarbete. Examen blir förlängt ett år, men det kanske inte gör så mycket? Jag blir velig när det kommer till sådanahär saker... vill ju bli klar så fort som möjligt, men samtidigt vill jag gärna ha ett program, det vore najs. Vet nog mer om det här nästa vecka.

No comments:

Post a Comment