Monday 4 July 2011

pony-windows-shopping

jag har blivit knäpp, sitter och straffar ut mig med att kolla annonser. VET ju att jag inte har tid eller råd för egen häst just nu, men lik faan sitter an uppe halva nätterna och kollar. Tyvärr hittar jag en hel del finfina hästar som gärna få stå i mitt stall. Ska bli najs när all skola är klar, och jag ser fram mot prel. flytten till Skåne efter nyår, ponyzar!

                                                        valack e Corland-Burggraf f 2005
                                                    6 årig valack e. Akribori - Lux Z


                                Sen är jag ju sen en längre tid jättekär i Jennys & Ulfs Check Me Out

Kontentan är att det blir häst igen sen! Ska försöka komma ut till betet i veckan och pussa på Lillen. Sista sommarbetet om vi har otur. Det märks till hösten.

No comments:

Post a Comment