Monday 11 July 2011

Har skrivkramp. Vet inte hur jag ska ta mig ur det, försöker byta lite ämne, men det skiter sig oxå. Försöker på att skriva klart den där novellen jag började på förra året, som är riktigt bra om jag arbetar lite på den. Inspirationen för den finns i överflöd, men kraften för att skriva har gett upp. Samma gäller den där kemiuppgiften som skulle vara inne för hundra år sedan så jag kan få G på kemin. Har inte mycket tid kvar i Uppsala, så bäst att göra sånt snaras. Men orka. Just det.

Jag vet inte hur hösten kommer att bli. Mycket folk har tagit ut sin examen och är klar. Kommer bli sjukt tomt utan dem, och jag ha bara hösten kvar i Uppis innan det bär av ner söder. Crazy. En höst kvar på UU, en vår på LU/LTH och sen är jag redo för min master. Sen är jag klar. Slaveriet är över och sen väntar nya måsten och krav. Men pluset är att det får jag betalt för. Behöver idéer för min C-uppsats, någon som kan hjälpa?

Har iaf accepterat att jag har sommarlov, och njuter av det! Sista gången på en låååång tid. Sjukt bara att det tog nära fyra veckor att varva ner. Inte konstigt att man fuckar ur på helgerna ibland.

No comments:

Post a Comment