Saturday 2 July 2011

ontont kramp

skulle egentligen var i aulan och lyssna på String 2011, men ben jäveln har krampat hela natten. Ä rmer folkond än vanligt. Fick gå upp vid tre o ta tabletter så jag kunde somna vid 4. =(  buuu. det går inte bra nu. Har en finfin lårkaka i vaden ( blir det lårkaka då? Vadkaka kanske?)  iaf så suger det. Var hos sjukgymnasten igår, fick ett nytt program under tiden hon har semester, sen börjar idrottsfysion. Augusti och september, sen ska jag vara tillräckligt bra föra att kunna rida, efter nyår kan jag vara tillräckligt bra för att gå tillbaka till högintensiv träning och till nästa vår kan jag spela match igen! Mitt ärrade ben kommer att vara fierce!

näää, lite film och en glass kanske. För jag är inte bitter att jag missar P&L och Oxegen. Närå,  inte alls.

- Alex, live från sängen.

No comments:

Post a Comment