Sunday 5 December 2010

Lycka för hundar som oss

äter årets första Juleskum! nomnom! Enligt viktväktarna och Malin är det det godiset som är mest nyttigast. Hur nu något som är gott kan var onyttigt, det har jag inte riktigt förstått, med betyder att jag inte har Så dåligt samvete när jag tuggar på tomtarna ;) Btw så var ALL laktosfri mjälk slut, helvete! Köpte en vanlig mellanmjölk tills imorgon, blir lixom cranky om jag inte får min O'boy på morgonen. Magontet kan jag ta.

Bästa extrafarmor Lis hade köpt teaterbiljetter till oss i kväll! 4 Lyckliga män  Det var så underbart att få lite kultur! Satt i balkongen på Regina och njöt. Mer kultur måste jag få in i mitt liv, köpa filmjölk? Ska plugga lite på Oscillationen tills imorgon annars flår Josefin mig levande. Natti natt

No comments:

Post a Comment