Tuesday 21 December 2010

finaste människorna

åtta timmar senare på väg hem från julbordet. Lek, sång & snaps. Utlåst från kontoret där jacka, väska och nycklar ligger. Tur att man bor nära och har en kombo med crazy sovtider. Fru Frida gav mig en fantastisk blå hoodie med den vackraste av alla ugglor på. Det är by the way kvällens ord, 'fantastisk'. Jag sa det nog en miljon gånger och det smittade snabbt av sig. Gabriel och jag var hemskt dåliga på rebus, men tog igen det i sång.
Lika tondöva båda två, hellre falskt och ful, är det inte så?

Karin Nordlund, du förstår mig! Ger mig Wilde och kräver irlänska, säger att jag sjunger ut orden. Jag blev lite ledsen att jag inte kommer att fortsätta nästa termin, hoppas på att överlämningen blir lång för nykommande PL, så jag kan sitta i sofforna och mysa med varm choklad. Vet att jag måste skriva uppsatts, och det är inte roligt någon stans, men that's life I guess. Tror att det här årets kår är en av de bästa som har varit, och tackar för en alldeles fantastisk natt.     

No comments:

Post a Comment