Tuesday 2 August 2011

Skåneresan går bra, gårdagen spenderades i hamnen i Landskrona. Kollade på lite lägenheter, vill vi ev bo här? Skitmysig stad, känns som en blandning av bakgatorna av Tralee, Tyskland och g:a stan i Stockholm. Väldigt pittoreskt.

Idag har jag mestadels spenderat tiden på Helsingborgs sjukhus, var tvungen att tömma knäet på vätska, 3 dl (!!!!!) ledvätska tog han ur min knäkapsel som ska in på odling och vanligt blodprov samt sänka. Hem, åt mat och har precis tagit starka piller så jag ska kunna sova. Har inte sovit på två dygn. Mitt huvud är så trött. Hoppas på att imorgon blir bättre. Hoppar över köpenhamn och stannar i LA. Ska över till Danmark på torsdag om jag mår bra. Jupp.

1 comment:

  1. Hej! Vem är du ute och reser med?:) Hoppas du har det bra trots knäet som verkar vara riktigt jävligt emot dig. Kram!

    ReplyDelete