Monday 15 August 2011

Det är sista rycket

OM-tentarpluggar. Inte riktigt min grej, hade jag inte fuckat upp skiten första gången hade jag fortfarande haft sommarlov ända till den 29! =( men men, där fick jag. Ska skriva tentan imorgon bitti och sen hoppa direkt på tåget till Stockholm och sen vidare hem till M&M i Värmland. Det är kärlek <3

Blir kvar där tills söndag och åker sedan upp igen för att slava på måndag hos sjukgymnasten. Nice. Svettas ska jag, bränna av mig nästan 1½ års stillasittande och alldeles för mycket godis i sommar. Haft Skype (!!!) samtal med min läkare idag om knät, lite diskret svischade jag upp benet i kameran så han kunde se. Ska ringa om två veckar om det inte blir bättre när jag provar med träning igen. The one who lives will know.

No comments:

Post a Comment