Thursday 5 May 2011

fail

har en fetsvacka igen... har haft permanent huvudverk sedan i lördags morse, blir lixom inte av med skiten. Oh and I know varför, stress! Vill ge skolan (läs: hela mitt liv just nu) fingret, krypa under täcke o sova ut hela Maj. men lär lixom inte hända. Ha.(Använt 2 lixom, okej nu tre, kommer inte hända igen på evigheter. lixom)  Har varit iväg till Gränbyskolan och pratat med en 8e klass idag, sköna ungar.

Fick veta något jätteläskigt, min kära Prase-fru hade blivit drogad under Valborg! INTE OKEJ!!!! Hon spenderade lördag till söndag på Akis, Rohypnol. Inget hemsk hände, men det spelar ingen roll, för det hade hänt någon gång under festen hemma i hennes lägenhet. Den dagen jag får tag på den som gjorde det...

Ska bjuda på en bild, först gången på hundra år som jag fastnade på kamera, dock inne på toan i lördags när jag jobbade, men hey, det är väll då man faktiskt ser okej ut?

1 comment:

  1. Alex: prioritera. Med det menar jag prioritera allt som inte ger något tillbaka just nu. Även om det kommer ge tillbaka sen, skit i det nu. Gör det viktigaste och vila resten av tiden. Du kommer inte upp ur din fetsvacka genom att kämpa ännu hårdare och göra samma eller mer.

    ReplyDelete