Thursday 21 April 2011

svettigt värre

Så freaking varmt ute så jag dör! Inte klaga, men blekfisa mig är inte van. Sommarvärme kom på 2 dagar, från +3 grader snorblåst till 20+ strålande sol och vindstilla. Tog sovmorgon till 9  i morse, och gick sen ut på en powerwalk, med alldeles för mycket kläder, hade på mig vindtät väst, t-shirt och med underställströja. Waaay to much. Endast t-shirten hade gjort jobbet. Försökte mig skriva på rapport om gårdagens arbete med ArcMAp, men orkade inte. Bajs. Borde göras asap. Typ nu. Men men, åkte ut till stallet o spenderade lite kvalitetstid med hästen i stället. Hade någon sagt till mig för 2 år sedan då jag jobbade professionellt med hästar att jag skulle ha en medryttarhäst och bara spendera max 10 timmar i veckan i stallet hade jag skrattat. NU gör jag det, och hjälp så skönt det är! Så mycket annat man hinner med... samtidigt som jag så gärna vill tillbaka. Arezzon, Munchen, Barnadown, RDS... minnen <3


Prinsen och jag  =D

No comments:

Post a Comment